Handels- en leveringsvoorwaarden

Creditcard

U kunt bij Align Footwear® betalen met VISA/Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron en JCB.

Ons betalingssysteem is volledig beveiligd met SSL (Secure Sockets Layer), wat garandeert dat alle gegevens in alle communicatie worden versleuteld.

Dat betekent nog meer zekerheid voor u dat onbevoegden tijdens de transactie niet uw kaartnummer kunnen onderscheppen. Betalingen met creditcard worden daarnaast beveiligd met en goedgekeurd door Nets (het vroegere PBS, Pengeinstitutternes Betalings Service).

U kunt uw betaalkaart dus veilig gebruiken voor uw aankopen bij Align Footwear® P/S – Align Footwear® P/S komt nooit in het bezit van uw kaartnummer of rekeningnummer, omdat het bedrag via een transactienummer van uw rekening wordt afgeschreven. Het bedrag wordt van uw rekening afgeschreven als het product ons magazijn verlaat.

Levering

Align Footwear® maakt voor het verzenden van producten gebruik van PostNL. De verzendkosten zijn EUR 7,5 voor persoonlijke bezorging – ongeacht het aantal producten.

De producten worden 5-7 werkdagen na ontvangst van uw bestelling verzonden. In bijzonder drukke periodes is de levertijd mogelijk langer.

Als een levering om een of andere reden vertraagd is, laten wij u dat weten via e-mail. Als een levering haast heeft of als u het product voor een bepaalde datum nodig hebt, bijvoorbeeld als cadeau, kunt u dat aangeven in het opmerkingenveld bij uw bestelling of kunt u via e-mail contact met ons opnemen: contact@alignfootwear.nl

Retourneren van producten

Voor alle producten geldt 60 dagen recht op terugzending. Als u een product wilt terugsturen, moet dit binnen 60 dagen na ontvangst door Align Footwear® zijn ontvangen. Het product moet intact, in verkoopbare staat en in de oorspronkelijke verpakking worden geretourneerd.

Stuur een kopie van de factuur mee en informatie over de bankrekening waarnaar het bedrag moet worden overgemaakt. U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten voor het retourneren van het product naar Align Footwear®.

U bent er verantwoordelijk voor dat het geretourneerde product ons in onbeschadigde staat bereikt. Bewaar het verzendbewijs als bewijs dat u het product naar ons hebt teruggestuurd. Als uw producten onverhoopt tijdens de verzending zijn beschadigd of als u bij ontvangst merkt dat een product defect is, ruilen wij het product kosteloos voor u om. In dat geval dient u ons uiterlijk 7 dagen na ontvangst te informeren over het defect en het product in de originele verpakking naar ons terug te sturen, inclusief een kopie van de factuur.

In de meeste gevallen sturen wij u dan een nieuw product. Als dat niet mogelijk is, betalen wij u het volledige bedrag terug. Het reclamatierecht is overigens overeenkomstig de geldende wettelijke regels.

Retour- en reclamatieproducten moeten worden verzonden naar:

Align Footwear® P/S
Siriusvej 1
7430 Ikast, Denemarken

Als u vragen hebt waarvoor u geen antwoord kunt vinden op onze website of als u problemen hebt met het bestellen via onze website, kunt u via e-mail contact met ons opnemen: contact@alignfootwear.nl of telefonisch op +45 22 833 733.

Onder voorbehoud van uitverkochte producten, prijswijzigingen en drukfouten.

Alle prijzen op Align Footwear® zijn in EUR en incl. btw.

60 dagen recht op terugzending

Niet helemaal tevreden? Dan krijgt u uw geld terug.

Ring til Mette Fly hvis du har spørgsmål

Vragen?

Bel +45 22 833 733
of contact@alignfootwear.nl